V rámci služby „prodloužená záruka - bezplatný servis pro spotřebitele“, poskytuje Společnost tyto programy: " Hoover 5 let záruka", "Hoover 11 let záruka invertorový motor praček, myček, sušiček a kompresor chladniček", “Hoover 5 let záruka na motor vysavače“a ‘‘Hoover – Garance vrácení peněz‘‘ . Tyto programy lze využít pouze pokud je vámi zakoupený výrobek uvedený v ‘‘Seznamu aktuálních akčních nabídek‘‘.
Program " Hoover 5 let záruka" se skládá z 24 měsíců (2 roky) záruky za jakost a následujících 36 měsíců (3 roky) na bezplatný servis.
Program " Hoover 11 let záruka invertorový motor praček, myček, sušiček a kompresor chladniček" se skládá z 24 měsíců (2 roky) záruky za jakost a následujících 108 měsíců (9 let) na bezplatný servis invertorových motorů praček, praček se sušičkou, sušiček a myček a invertorových kompresorů chladniček.
Program "Hoover 5 let záruka na motor vysavače" se skládá z 24 měsíců (2 roky) záruky za jakost a následujících 36 měsíců (3 roky) na bezplatný servis motoru vysavače.
Program ‘‘Hoover - Garance vrácení peněz‘‘ umožňuje zákazníkům, kteří zakoupí některý ze spotřebičů značky Hoover vrátit výrobek ve lhůtě 50 dnů od jeho nákupu se zárukou vrácení finanční prostředků, a to za níže uvedených podmínek (dále společně jen „Programy“).
Nárok na bezplatný servis nevzniká v případě zakoupení výrobku právnickou osobou nebo podnikající fyzickou osobou.
Zákazník má nárok na využití Programu pouze po vyplnění registračního formuláře, který je k dispozici na webových stránkách www.registrace-zaruka.cz. Registrace musí být provedena do 14 kalendářních dnů od data zakoupení spotřebiče (Rozhoduje datum na daňovém dokladu o zakoupení). Každý spotřebič může být registrován do Programu pouze jednou.
Pro účely využití Programu bude Společnost akceptovat pouze takové účtenky, které budou splňovat náležitosti stanovené právním řádem ČR pro zjednodušený daňový doklad nebo běžný daňový doklad.
Po řádném vyplnění a potvrzení registračního formuláře se zákazníkovi automaticky vygeneruje Certifikát, který si následně uschová pro případnou reklamaci.
Bezplatný servis je poskytován pouze na spotřebiče značky HOOVER dovezených a distribuovaných Společností na území České republiky. Registraci není možné schválit při zakoupení výrobku z těchto e-shopů:
Pro uplatnění nároku bezplatného servisu, musí zákazník předložit autorizovanému servisnímu partnerovi Společnosti následující doklady:
V případě výskytu vady v režimu bezplatného servisu bude vada odstraněna nejpozději do 60 dnů. Oprávněná a uznaná reklamace autorizovaným servisním partnerem Společnosti bude řešena opravou nebo dodáním náhradního dílu. Doba bezplatného servisu se neprodlužuje o dobu ode dne řádného uplatnění práva na bezplatný servis do provedení opravy. Zákazník nemůže v rámci bezplatného servisu odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat výměnu výrobku. V případě neopravitelnosti výrobku rozhoduje o způsobu řešení reklamace Společnost.
Nárok na bezplatný servis nevzniká v následujících případech:
Podmínky Programu Garance vrácení peněz
Nárok na registraci do programu Garance vrácení peněz nevzniká v případě zakoupení výrobku právnickou osobou nebo podnikající fyzickou osobou.
Informace týkající zpracování osobních údajů
Společnost tímto informuje zákazníky, že zpracovává jejich osobní údaje v souvislosti s výše uvedeným Programem v rozsahu jméno, příjmení, doručovací adresa (ulice a číslo, obec, PSČ), emailová adresa a telefonní číslo (dále jen „Osobní údaje“).
Společnost provádí zpracování Osobních údajů za účelem organizace Programu a dále za účelem pořádání marketingových aktivit Společnosti.
Právním základem pro zpracování Osobních údajů je oprávněný zájem Společnosti, spočívající ve zvýšení odbytu výrobků a zlepšení vztahu se zákazníky.
Osobní údaje Společnost uchovává po dobu svých marketingových potřeb, nebo do doby, než zákazník využije své právo podat námitku proti zpracování Osobních údajů ve smyslu prvního článku těchto pravidel.
Osobní údaje mohou být předány třetímu subjektu, a to agentuře zajišťující pořádání marketingových aktivit.
Společnost tímto informuje zákazníka, že má v souvislosti se zpracováním osobních údajů následující práva:
Právo podat námitku proti zpracování
Společnost tímto poučuje zákazníka, že má kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Osobních údajů. V případě, že jsou Osobní údaje Společností zpracovávány pouze za účelem marketingových aktivit Společnosti a není již žádný jiný právní důvod pro zpracování Osobních údajů, Společnost přestane bez zbytečného odkladu Osobní údaje zpracovávat, o čemž zákazníka vyrozumí.
V případě, že jste při registraci Vašeho výrobku nenalezli Váš model a splňujete výše uvedené podmínky, napište nám na adresu office@candy-hoover.cz, kde Vaše žádost bude prověřena.
Společnost si vyhrazuje právo podmínky tohoto Programu kdykoliv změnit bez předchozího upozornění.